fjernsyn der hyler

efter at have være tændt i ca 5 min begynder vores fjerner i soveværelset at
hyle og stopper igen efter ca 1 min,
hvad kan det være og det store ? for mig hvordan løses det ?

--
Hilsen  Gilbert Rønhave
( . ) ( . )
Er det ikke dine 15625Hz du kan høre ( mekanisk ) ?.

Re: fjernsyn der hyler

Efterlodning i linieudgang samt strømforsyning.

Ole

Re: fjernsyn der hyler
Hej!

Gavner intet på hans problem, men altid en god idé ;o)

Man skulle hellere finde den spole der hyler og få den lakeret. Sidder i
liniedelen v. højspændingstrafoen.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: fjernsyn der hyler
Hej Kim

Må jeg have lov til at anbefale en dåse Plastik 70 fra Kontakt Chemie ?

Re: fjernsyn der hyler
Hej!

Det må du da :o)

Personligt har jeg gode erfaringer med alm. klar hobbylak.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Site Timeline