fjernsyn der hyler

efter at have være tændt i ca 5 min begynder vores fjerner i soveværelset at hyle og stopper igen efter ca 1 min, hvad kan det være og det store ? for mig hvordan løses det ?

--
Hilsen  Gilbert Rønhave
( . ) ( . )

Gilbert....(5750) skrev:

Er det ikke dine 15625Hz du kan høre ( mekanisk ) ?.

Reply to
KE Kofod / 7100

"Gilbert....\(5750\)" wrote in news:foch7s$1fel$ snipped-for-privacy@newsbin.cybercity.dk:

Efterlodning i linieudgang samt strømforsyning.

Ole

Reply to
Ole

Hej!

Ole wrote: ...

Gavner intet på hans problem, men altid en god idé ;o)

Man skulle hellere finde den spole der hyler og få den lakeret. Sidder i liniedelen v. højspændingstrafoen.

--
Mvh, Kim Voss Schrader
Reply to

Hej Kim

Må jeg have lov til at anbefale en dåse Plastik 70 fra Kontakt Chemie ?

Det må du da :o)

Personligt har jeg gode erfaringer med alm. klar hobbylak.

--
Mvh, Kim Voss Schrader
Reply to