Fjernstyring af 220V i boligen

Hej, jeg har ikke meget forstand på elektronik, men jeg regner med at der er
en her i gruppen, der interessere sig for min ide´, så prøv at kigge her
forbi. :

Jeg har lavet en skitse som ligger på denne url
http://home23.inet.tele.dk/merkur/lager /

Det hele går ud på om man for billige penge kan fjernstyrer 220V fra
Internettet / Warp telefon, uden det koster mere end 500-600 kr. og lave.
'Jeg tænker på, om man kan sætte noget relæ-"værk"  i  LPT 1 og evt. lave
nogle software der kan styrere det.
mvh Jørgen Hansen

Re: Fjernstyring af 220V i boligen

du kan købe byggesæt, hvor du kan tænde for ting ved at ringe til den, og
taste tallet til den udgang du vil tænde. selvf. er der sikret med kode så
alle ikke kan ændre på det

--
Calle

Site Timeline