Fjernbetjening til billig united dvd..

Hej, min fjernbetjening er gået død til min United DVD4062M.. Jeg har en
universal betjening men kan ikke finde en kode der virker..Ved nogen hvad
jeg kan gøre ? Har prøvet at søge med den, men efter en time er mine fingre
døde af at trykke på den...

Morten

Re: Fjernbetjening til billig united dvd..

Køb en ny afspiller.

Undskyld hvis det lyder, dumt, arrogant og nemt, men ikke desto mindre mener
jeg det, det kan ikke betale sig at bruge krudt på at få en ny
fjernbetjening, hvis du ikke kan få den du har til at virke.
En ny fjernbetjening koster hurtig mere end du har givet for afspilleren.

--
VH

Søren Blom
snipped-for-privacy@blom.dk
Re: Fjernbetjening til billig united dvd..
Hej Morten !

Jeg har en liggende til en United, men ved ikke om den kan bruges.
Den vil jeg gerne forE6%re dig, sE5% kan du jo prF8%ve om den dur eller
ej.

Send mig en mail pE5% snipped-for-privacy@danmeter.dk hvis du vil have den.

M2E%v.h
Axberg

Re: Fjernbetjening til billig united dvd..

Hvor dejligt u-dansk... :-)
Flere af din slags, Axberg!

Mvh Jacob

Site Timeline