Fjernbetjening til bil varmer ?

Vi har kabine varmer i vores bil men det kunne jo være rart med en remote så den kan tændes i god tid - her oppe fra 2 sal af :o)

Overvejer at købe et sæt central låse i Thansen(249) og så ellers bare splitte det ad og lade det trække et lille relæ frem for en dørmotor !

Mon det kan gøres bedre(rækkevide) til sådanne penge ???

Har ikke forhørt mig på en original - men det er sikkert møg dyrt !!!

Reply to
Slot

"Slot" skrev i en meddelelse news:421249e2$0$23078$ snipped-for-privacy@nntp05.dk.telia.net...

Jeg havde nok valgt noget tilsvarende. De er lette at sætte et relæ eller to på.

/Tom

Reply to
Tom

Slot skriver:

Eller bare en timer ?

Nej

Hør dog efter det. Det kan være at det er overkommeligt.....

Der findes noget Elleman færdigbygget sender og modtager. Senderen er en lille dims (3*3*1cm ca), som kan sidde i nøgleringen. Modtageren har en kanal med mekanisk relæ udgang. Elfa sælger det.

MVH Benny Andersen

Reply to
Benny Andersen