Fjernbetjening over PDS kabling

Jeg er har købt et hus som jeg er ved at ombygge. I den forbindelse har jeg
trukket UTP PDS og antenne kabling rundt til alle rum.

Mit problem er at der ikke er mulighed kabel TV på adressen. Mit ønske er at
placere en SAT reciever i kælderen som føder helle huset, men jeg gider ikke
rende i kælderen hver gang jeg skal skifte kanal ;-) Spørgsmålet er om jeg
kan sætte en IR reciever der forstærker signalet og sender det over UTP til
en IR sender der er placeret foran sat recieveren.

Kan det lade sig gøre og er der nogen faldgrupper i sådan et projekt?

/SV

Re: Fjernbetjening over PDS kabling
Hej Soren

Bare lige en info, der findes altså IR-repeatere der er indbygget
i antennestikdåser så de bruger det antenneanlæg der er
på adressen.

Mvh Max

Re: Fjernbetjening over PDS kabling
Det er jo lige det jeg mangler.

Hvor kan de købes og hvad koster de?

/SV

Re: Fjernbetjening over PDS kabling
http://keas.dk/store/comersus_listCategoriesAndProducts.asp?idCategory55 %

mvh.
Kåre

Re: Fjernbetjening over PDS kabling

med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk /

Re: Fjernbetjening over PDS kabling

Jeg tog fejl, direkte link:

http://keas.dk/store/comersus_viewItem.asp?idproduct41%7

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk /

Re: Fjernbetjening over PDS kabling
:-)

men hvis du skal have flere rum på, skal du bruge nogle ekstra
recievere....Som er på den side jeg linkede til :-)

Site Timeline