Finlux tv er defekt, hvad nu ?

Hej!

Ja helt dødt er det ikke, men billedet er somme tider buet kraftigt indad i siderne. Jeg tog bagbeklædningen af og har ( tror jeg) fundet fejlen i et stik på printet. Ledningerne der kommer fra stikket går op til spolerne bagpå billedrøret, og hvis jeg prikker til ledningerne kan jeg få billedet til at flippe ud.

Hvis jeg hiver netstikket ud og venter lidt, så er der vel ikke længere fare for at få en over fingrene hvis jeg vil lodde stikket efter ?

Er der andre ting jeg skal se efter nu det er skilt ad ?

Mvh Kaj K Thomsen

Reply to
Kaj Kristian Thomsen