Findes det??

Hej!

Findes der ikke en eller anden online tjeneste, der, i stil med siderne bag
i et databladskatalog, giver en mulighed for at lave en
"erstatnings-søgning"? Kan ikke lige komme på det korrekte udtryk for det,
men altså en mulighed for fx. at finde en erstatning for en MAX483 indenfor
et andet mærke eller tilsvarende produkter fra samme producent??

Derudover kniber det såmænd bare med at finde en forhandler herhjemme, som
har lige netop dén kreds som jeg gerne vil have fat i....
Hvis ikke det er til at få fat i, kunne det jo være rart at kunne finde et
alternativ forholdsvis nemt.  :-)

HT

Re: Findes det??

Hvilken kreds ?

Klaus

Re: Findes det??
som

MAX4141
Oprindeligt startede jeg med en TDA8540 fra Philips, men den gik jeg fra
igen, bl.a. fordi jeg ikke kunne finde nogen der solgte dem herhjemme.
Men jeg er stadig på udviklingsstadiet af mit produkt, så jeg ved endnu ikke
præcist hvad jeg skal bruge og hvor meget. Jeg undersøger blot markedet....
;-)

HT

Re: Findes det??

ikke
markedet....

Gratis sample hos www.dalsemi.com:

http://www.dalsemi.com/samplescart.cfm?Action=Add&PartNo=MAX4141

--
mvh/rg. Christian

Re: Findes det??

http://www.maxim-ic.com/quick_view2.cfm/qv_pk/1097/ln/en

ikke
markedet....

Okay
Maxim har eget dansk salgskontor...

Klaus

Re: Findes det??

-og Arrow er forhandler af komponenterne