Finde en bestemt slags skrueterminaler på Ebay

Ebay er jo et paradis når det drejer sig om at købe stumper
til en elektronik nørd, men det kan være et helvede at
finde det man søger. Jeg leder efter en forhandler af nogle
bestemte skrueterminaler til printmontage jeg godt kunne
tænke mig at bruge, men jeg kan ikke finde en leverandør.

Er der nogen der har mødt en leverandør på Ebay der kan
levere terminaler i stil med dem der er vist på disse sider ?

http://www.keyelco.com/products/specs/spec186-metric.asp
http://www.futureelectronics.com/en/Search.aspx?dsNav=Ntk:PlainTextSearch%7CScrew+Terminals%7C3%7C,Ny:True,Ro:0,Nrc:id-433,Nea:True
http://cfnewsads.thomasnet.com/images/large/020/20974.jpg
http://www.avtic.com/pcb_accessories/pcb_screw_terminals/20134033
http://www.toby.co.uk/content/catalogue/products.aspx?series=PCB-10

Max

Re: Finde en bestemt slags skrueterminaler på Ebay
homasnet.com/images/large/020/20974.jpghttp://www.avtic.com/pcb_accessories =
/pcb_screw_terminals/20134033http://www.toby.co.uk/content/catalogue/produc =
ts.aspx?series3D%PCB-10

sF8%gning pE5% "pcb screw terminal" finder bla.

http://www.ebay.co.uk/itm/8191-PCB-MOUNT-SCREW-TERMINALS-PACK-OF-10-/180896 =
162609?pt3D%UK_BOI_Electrical_Components_Supplies_ET&hash3D%item2a1e406331

-Lasse

Re: Finde en bestemt slags skrueterminaler på Ebay
Hej Lasse

Ja, men det er til en pris af 9 kr, stykket, og det er lige
i overkanten syntes jeg.

Men det hjalp mig vidre, en søgning på
8191 - PCB MOUNT SCREW TERMINALS
fandt en side hvor de kan købes for
noget der ligner 1,50 kr stykket, og det
er en mere rimelig pris.

Takker for hjælpen.

Max

Re: Finde en bestemt slags skruetermi naler på Ebay
hvor mange skal du bruge? har dem på lager her ggg.

mvh Erik

Re: Finde en bestemt slags skrueterminaler på Ebay
Hej Erik

Det lyder godt, jeg kunne da godt tænke mig at have
en 50-100 stykker i reolen.

Max

Re: Finde en bestemt slags skruetermi naler på Ebay
det kan jeg sku ikke klare, bor i 3600 så kan du jo komme og kigge i
skufferne.
mvh Erik

Re: Finde en bestemt slags skrueterminaler på Ebay
Hej Erik

Ja, det er mange, men hvis man nu bygger en stereo effektforstærker,
ja så bruger man hurtig en tredive stykker, så der skal være en del
i skuffen. Men jeg tror jeg har fundet et UK baseret firma hvor man
kan få dem til under 1 kr. pr. stk., så der vil jeg bestille nogle.

Men tak for tilbudet.

Jeg bor i 8700, så skufferne er lidt langt væk :)

Max

Re: Finde en bestemt slags skruetermi naler på Ebay
30 stk kan du nok godt finde i mine skuffer bare du selv kommer og
roder, men de er nok med palstik indkapsling.

mvh erik

ps cola og skumbananer modtages ikke som beraling

Re: Finde en bestemt slags skruetermi naler på Ebay

pps jeg ka heller ikke stave ka jeg se

Re: Finde en bestemt slags skruetermi naler på Ebay
ka da smide nogen i en kuvert til dig, mener minimum er 4 sammenhængende

Re: Finde en bestemt slags skrueterminaler på Ebay
Hej Erik

Det er pænt af dig, men jeg tror dem du har er en type som jeg
netop ikke er intereseret i.

Max

Re: Finde en bestemt slags skruetermi naler på Ebay
bare ok så må konen leve med mine  20 raco reoler lol

Site Timeline