Finætsekrystal

Jeg at en dunk med en opløsning af finætsekrystal, som jeg har brugt til
print fremstilling. pH-værdien er ved at blive for lav, eller sagt på en
anden måde, det tage alt for lang tid ætse et print.
Mit spørgesmål er nu, hvordan skaffer jeg mig af med opløsningen?
Jeg har ikke meget lyst til at have det liggende i min vandlås :-)

Mikkel

Re: Finætsekrystal

HØJ, pH-værdien er ved at blive for høj.

Mikkel

Re: Finætsekrystal
Du mærker dunken tydeligt med hvad der er i den og afleverer den til
din kommunes afleveringssted for kemiaffald.

Mvh
Gert K.

Re: Finætsekrystal

Har kommunen ikke en fyldplads hvor man kan komme af med sådanne ting?
Muligvis forudsat at du er privat forbruger

--
Martin Højriis Kristensen
http://www.makr.dk/ - intet at komme efter

Re: Finætsekrystal

De har en fyldplads, var der i dag med et bilbatteri, ved ikke om de
tager imod kemikalier.

Mikkel

Re: Finætsekrystal

Det gør de i Århus.. Men som GK skriver: Mærk dunken op og kør ud og spørg
om de vil have den.

--
Martin Højriis Kristensen
http://www.makr.dk/ - intet at komme efter

Re: Finætsekrystal
Hej Mikkel

Som andre siger, gennem den kommunale affaldsordning, men prøv
at læse sikkerhedsdatabladet, bemærk det der står omkring opbevaring,
specielt det med hul i beholderen.

http://www.lautronic.dk/dokumenter/Sikkerhedsdatablade/SIKKERHEDSDATABLAD%20-%20SENO%203207%20Fin ætsekrystal%20.pdf

Re: Finætsekrystal - Tak

Tak for alle svarene. Jeg køre på fyldpladsen på Tirsdag (lukket Mandag).

Hilsen Mikkel

Site Timeline