Filtre (dem til luft)

Måske lidt OT og alligevel ikke

Jeg har været igang med at bygge mit eget home made udsugnings anlæg til når
jeg sidder og lodder osv.. hele installationen er lavet i
centralstøvsugerrør.. så meget skal jeg jo hellerikke udsuge.. men jeg vil
gerne montere et filter på udsugningen som måske kan tage lidt af lodde
osen. og samtidigt forhindre diverse dyr i at finde ind gennem rørene hvis
anlæget ikke kører.. samtidigt har jeg lavet en indblæsning så jeg kan få
lidt frisk luft ind også. og her vil jeg også gerne have et filter på.. er
der nogle der har ide om hvor jeg kan købe sådan noget filter, og hvad jeg
skal kikke efter af modeller?

//Brian

Re: Filtre (dem til luft)
Jeg ville nok vælge et billigt luftfilter til Knallert/mc:

http://media.thg.dk/DAT/pic/m/99403910002.JPG

De findes i masser af diametre og mon ikke der er en diameter der passer hos
www.thansen.dk.

kim

Re: Filtre (dem til luft)

Ja Thansen var nok ikke en dum ide.. den tanke havde jeg ikke tænkt.. det
vil jeg kikke nærmere på.

//Brian

Re: Filtre (dem til luft)
jeg sidder og lodder
jo hellerikke
lidt af lodde osen.
ikke kører..
og her vil jeg også
noget filter, og

Jeg tror, Klaus Modeltog har et link til m2 plader af god kvalitet...

/Leif

Site Timeline