Filter frekvenser

Nogen der kan hjE6%lpe mig med at beregne knE6%kfrekvenserne pE5% dether
filter?

http://hhravn.dk/filter.jpg

Re: Filter frekvenser

Må jeg foreslå:
http://hjem.get2net.dk/hkj/miscel.html

Vælg siden "1. ordens filter" og kind "Lowpass (C-Rp)"

Virkningen af kondensatoren på udgangen afhænger af belastningen og
hører ikke med til selve filteret. Hvis du vil have det med, så sæt
kryds i "Input/Output".

Re: Filter frekvenser

Nogen der kan hjælpe mig med at beregne knækfrekvenserne på dether
filter?

http://hhravn.dk/filter.jpg

Hmm..

Det ligner et filter jeg har set før....

'Må man lige spørge hvor det kommer fra.. ?

også, det var vel noget med Elektronik fagtek. udd. at gøre ?

Mvh
Kasper

Re: Filter frekvenser
Det sidder pE5% indgangen pE5% et AD EZKit lite 2181. Bruger det pE5%
ingeniF8%rhF8%jskolen.

Re: Filter frekvenser

Husk Zo/Zi giver dig overføringen. Så det drejer sig vel om noget
s-plans gymnastik og så lidt bode-plotting :o)

Men husk nu, som nogen også gør opmærksom på, at belastningen af
filteret også har noget at sige for den samlede karakteristik.

Jeg går ud fra at du mener aliaseringsfilteret til A/D konverteren
(AD1847) på EZKit'et? Databladet siger Rin10%k og Cin15%pF.

/Thomas

Re: Filter frekvenser

Det sidder på indgangen på et AD EZKit lite 2181. Bruger det på
ingeniørhøjskolen.

Syntes nok jeg kunne kende det...

Dengang jeg brugte det simulerede jeg det til 38.447 og 136.158K med
passband i mellem de 2 punkter, som er dæmbet med ca -8 db i midten.

Der er jo også et filter i selve indgangen codec kredsen !

og jeg har simuleret indgangen på codec'et med

Mvh

Kasper

Site Timeline