FFC-kabler?

Hej!

Hvor skaffer man FFC forlængerkabler? Har tidl. bestilt hos LumenLab, men de
sendte sq ikke en forlænger som de påstod på deres hjemmeside :( Iøvrigt var
deres også for kort... :(

Nå, men jeg mangler ca. 30cm forlængerkabel til et 20 leders FFC kabel med 0.5mm
pitch. Det skal være et han til hun kabel...

Hvor kan man skaffe sådan eet i en europæisk (gerne dansk) butik?

Farnell har noget, men de er i restordre :-/

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: FFC-kabler?
Hej!

Forresten, det må gerne være et sted hvor jeg ikke behøver købe 10 stk ad gangen
:)

Selvfølgelig kunne jeg lave min egen FFC-webshop, men alliiiigevel ;-)

Utroligt, at største udfordring i mit projektorhjemmebygsprojekt er et fordømt
fladkabel :-/

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: FFC-kabler?
Hejsa

Suveren ide, bare du bliver billig nok ;o)

Jeg har fundet ud af, at det er muligt at vride 2 ender af FFCen i det samme
stik, med leder mod leder, og lukke det sammen, så det bliver til en
forlænger.

Mvh Hauge

Re: FFC-kabler?
Hej!

Mjaeh, hvor mange kunder tror du jeg får pr. år? Næppe mange ...

Jep, men det er efter min mening stadig en lappeløsning. Og desværre var kablet
alligevel for kort, så jeg kan alligevel ikke bruge det.

Gad vide om der findes en god europæisk leverandør...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: FFC-kabler?
Hej!

Nu har jeg f...... aldrig, Elfa har skisme sagerne! :)

Og til priser på 10,- for 200mm FFC kabel m. 20 ledere i 0.5mm pitch er det jo
til at overse.

Kablerne:
http://www.elfa.se/elfa-bin/dyndok.pl?dok93%90.htm

Stikkene:
http://www.elfa.se/elfa-bin/dyndok.pl?dok93%35.htm

Nice! Men hvordan ser stikkene egentligt ud mht. loddesiden? Kan de mon parres
så man kan lave en hun-hun adaptor? Jeg skal have lavet en forlænger ml. et
han-kabel og et hun-stik.

Man kan ikke se loddesiden nogen steder så vidt jeg kan se (ikke engang i
databladet) :-/

Selvfølgelig kunne man snyde og samle to hanstik ved at lægge dem over hinanden,
  meeeeen :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Site Timeline