female jumper wire

Hejsa,

jeg mangler en stak female jumper wires, præcis som dem her:

http://www.seeedstudio.com/depot/1-pin-dualfemale-jumper-wire-100mm-50pcs-pack-p-260.html

Jeg vil bare helst undgå at bestille fra Kina, så jeg har ledt efter dem
hos en dansk biks; men uden held.

Er der nogen, der kender en dansk distributør, eller kan hjælpe med
et dansk navn, så jeg har mulighed for selv at finde dem?

//michael

--
Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/mail /

Re: female jumper wire
Jeg lytter lige med på denne ..
Skal nemlig bruge de samme .. blot med et hun stik der bliver til to
han-stik ..

De må kunne findes samme sted :)

Lars
http://www.seeedstudio.com/depot/1-pin-dualfemale-jumper-wire-100mm-50pcs-pack-p-260.html

Re: female jumper wire

Af nød endte jeg med at købe i nedenstående butik alligevel, og jeg blev
(endnu engang) positivt overrasket. Jeg har altid syntes at
kineserbutikker,
der bruger Paypal er en anelse skumle; men der tør jeg godt købe igen.

//michael

http://www.seeedstudio.com/depot/1-pin-dualfemale-jumper-wire-100mm-50pcs-pack-p-260.html

Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/mail /

Site Timeline