fejl på philips brililance 201b

Min Philips Brilliance 2001 har nedenstående fejl:

- Med 4-20 sek mellemrum, afmagnetiserer den

- Mellem disse er der vandrette sorte linjer som er 2-4 mm brede, og som
fremtræder korvarringt - mest på midten af skærmen.

Jeg går ud fra det er noget højspændings-dillerdaller - men jeg er ikke
ekspert på området.

Hvad gør jeg hvis jeg nu alligevel ikke kan lade være med at åbne og
forsøge?

Skal jeg forsøge med at rense den, og checke at sutten (hedder det ikke
sådan?) har ordentlig forbindelse til  højspændigdelen og de lytter der
sidder her er i orden?

Jeg ved godt den gier stød, og jeg kan godt lodde, og bruge et
voltmeter, og sådan... - men hvordan er det nu man aflader
højspændingsdelen på en smart og ufarlig måde.

Mange hilsner

Thomas

MvH

THomas