Fejl på Philips 28PW5324

Hejsa.

Jeg købte for nyligt et brugt (en 3år?) 28" Philips widescreen tv med en,
ifølge sælgeren, mindre væsentlig fejl. Den udmøntede sig i, at skærmen
efter 15-30 min. blev rødlig. Dette forsvandt ved at slukke fjernsynet og
tænde det igen. Nu kunne det fungere i lang tid uden problemer. Det var til
at leve med...

Men her et par uger efter, er problemet taget til. Nu bliver skærmen meget
rød umiddelbart efter start og det hjælper ikke længere at slukke og tænde
igen.

Er der nogen, som har en god ide til, hvad der kan være galt? Jeg selv har
en ide om, at det kan være en dims, der bliver varm og skaber sig, men jeg
er ikke så skarp til fjernsyn og er ikke helt sikker på, hvordan de er
bygget op. Er der evt. nogen, som mener, at de kan reparere det for en
rimelig pris?

På forhånd tak,

Rasmus

--
Fjern fisken i min email adresse

Re: Fejl på Philips 28PW5324
Hey

Tjek lige om det er samme problem om du kører på scart indgangen... for så
kan man udelukke tuneren....

--
Mvh Kasper

Re: Fejl på Philips 28PW5324
Hejsa.

Det er helt sikkert ikke tuneren. Det er ligegyldigt om det er tuner eller
scart (RGB eller SVHS). Alle kilder er afprøvet med samme resultat.

Men tak for forslaget... Flere er velkomne :-)

Rasmus

--
Fjern fisken i min email adresse

Site Timeline