fejl på Hansol 900P 19" monitor

 Kunne det tænkes at noget herinde havde et hint til hvad fejlen kunne være
i en "Hansol 900P" 19" monitor, hvor den brænder C712(kan ikke se specs på
den) og C711(2,2 micro 50 volt) - der 95 volt over dioden (**837**også svært
at tyde), det er lige ved HSP trafoen..

 Monitoren starter tilsyneladen op uden fejl, d.v.s ingen blink i dioden
eller andre fejlsymptomer, dog selvfølgeligt ingen højspænding. der er dog
aktivitet på billedrørsprintet(kan se lys inde i røret)..

 Hilsen

 Jesper Nielsen

Re: fejl på Hansol 900P 19" monitor
Ved du at Hansol har 3 års garenti? - Jeg havde den præcis samme skærm, og
ringede til Hansol danmark og fejlmeldte den. - Næste dag kom der en
fragtmand med en ny skærm, og tog den gamle med. - det er sgu da service!

Og jeg havde ingen kvittering....

--Michael

være
svært

Re: fejl på Hansol 900P 19" monitor
Nej det vidste jeg ikke, skærmen er dog noget mere end 3 år gammel så det
kan visk ikke lade sig gøre desværrer :)

andre bud ?, eventuelt en med et diagram, så jeg kunne tyde komponenterne..

dog

Re: fejl på Hansol 900P 19" monitor
On Fri, 4 Jun 2004 20:23:48 +0200, "Jesper Godsk Nielsen"

Alle dem jeg har set har haft defekt linietrafo.
--
Ole Geisler, fejlfinder af Guds naade
Re: fejl på Hansol 900P 19" monitor
være

svært

 Hmm og det er sikkert ikke få :), nå men en defekt linietrafo er sikkert =
døden for denne monitor, må lige snakke med Strimola i morgen, om hvad
såddan en kan koste.....

 Thx....

 Jesper

Site Timeline