Fejl på Denver 5" lcd

Jeg har en Denver DPT- 507  5" lcd fra Netto, som ikke starter mere.
Der er ikke lys i den led der normalt lyser bare der er en psu
tilsluttet.
Men der er et lille strF8%mforbrug pE5% 70 mA.
Og psu en virker :-)

Jeg kan ikke finde noget brugbart om den skE6%rm pE5% nettet.

Er der nogen der kender noget til den ? Evt. et diagram.

Mvh. Ole Vedel

Re: Fejl på Denver 5" lcd

Er der billede på skærmen, bare uden lys bag? Prøv at holde den op til
en lyskilde, så kan man tit se et svagt billede.

--
Hilsen Mikkel Lund
Re: Fejl på Denver 5" lcd

Nej der er ikke noget pE5% skE6%rmen.

Jeg tror det gE5%r galt i reguleringen af de 12 V ind og ned til ?
Sidste gang jeg brugte den har jeg haft den pE5% bilens 13,8 volt via
det medleverede cigartE6%nderkabel (for fF8%rste gang)

Mvh. Ole Vedel

Re: Fejl på Denver 5" lcd

Kedeligt
Har du haft den skilt af? Kan du komme til at tage et makro billede af
printet, så kan det være vi kan guide dig.

--
Hilsen Mikkel Lund
Re: Fejl på Denver 5" lcd

Yder de ikke 2 års garanti ?

Re: Fejl på Denver 5" lcd

Den er mere end 2 E5%r gammel.

Mvh. Ole Vedel

Re: Fejl på Denver 5" lcd

Damn....

Diagrammer en nok næsten umulige at finde, men mindre at man kender
fabrikanten af den enkelte vare. Denver er kun et navn, ikke en
producent.

Hvor langt ind er der spænding ?