Fejl database

Hej,

Jeg er pE5% udkig efter en database, hvor man kan skrive de fejl ind som20%
man oplever pE5% diverse produktor.
SE5% hvis man en dag sidder med en fejl som man bare ikke kan finde, sE5%20
kan man sF8%ge i sin database for at se om man evt. har haft samme fejl20%
engang fF8%r.
Man kunne nok godt lave det i Access, men det program kender jeg ikke20%
sE6%rlig godt.
Det skal bare indeholde: Firma, produkt, fejltype, fejl E5%rsag.

HE5%ber der er nogen med nogle gode ideer

Re: Fejl database

Hej Brian

Kig på:

http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Bug_and_issue_tracking_software

/Glenn

Re: Fejl database

Her er det ikke databasen som er viktig, men evnen din til å beskrive
feilene. Deretter fungerer en god tekstbehandler bra nokk. Jeg har brukt
systemet selv.

HM

Site Timeline