feilkjøp

Feilkjøp, tri stk.

http://www.dealextreme.com/p/wireless-bluetooth-rs232-ttl-transceiver-module-80711

Byttes i "noe"

HM

Re: feilkjøp
Hej Harald

Prøv i gruppen dk.marked.privat.elektronikloesdele+maalegrej

Max

Re: feilkjøp
Den 04.05.2012 20:06, skreiv Max:

Jeg kan ikke skrive til den gruppen, eller de gruppene :-(

HM

Re: feilkjøp

Det er jeg sikker på at du kan. Prøv at klikke på linket

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Re: feilkjøp
Den 04.05.2012 20:27, skreiv Erik Olsen:

Og så skjer der ingenting :-(

Når jeg leter i "tilgjengelige grupper", er de fleste av de danske
markedsgruppene fraværebde.

HM

Re: feilkjøp

Så har du en af de få nyhedslæsere som ikke kan finde ud af det.

Er det TDC? Jeg beklager.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Re: feilkjøp

TDC's servere har markedsgrupperne.

Re: feilkjøp

Opdater din gruppeliste.

Re: feilkjøp

Med risiko for at "kloge" mig, men hvis du bruger en norsk udbyders
newsserver kan det være forklaringen på at nogle grupper mangler hvis
den ikke dukker op når du refresher listen som Klaus skriver.

Jeg bruger selv news.sunsite.dk idet min udbyder og dermed news-service
har skiftet jævnligt hen over årene (Tele2, Sonofon, Cybercity og nu
Telenor.)

Fortsat gode Bededagsferie til alle.

/Lars

Re: feilkjøp
Den 05.05.2012 09:17, skreiv Lars Peter Larsen:

Ja. Jeg bruker en svensk utbyder, og den er "låst" til vårt private
kabelnett. Internett, mail og news er bare vedheng til TV-delen. News er
ikke høyt prioritert. Skifte an newsutbyder har en del
administrasjonsulemper, så jeg har ikke valgt den løsningen.

HM

  hvis

Re: feilkjøp
Hej Harald

Så kan du vel bruger Google groups.

Max

Re: feilkjøp

Så vælger du bare den her, gratis og ret god til danske grupper:

http://dotsrc.org/usenet /

Mvh Hauge

Re: feilkjøp

Det samme her, bortset fra at udbyderen er dansk. Det forhindrer mig
heldigvis ikke i at anvende news.dotsrc.org (tidligere news.sunsite.dk),
den er gratis og fungerer fortrinligt, men kræver tilmelding - Hauge har
anført et link. Det tager kun kort tid at skifte, og fordelene opvejer
ulemperne.

Man kan godt være tilsluttet flere nyhedsserver på en gang, så du kan
godt beholde din gamle hvis du frygter at miste nogle grupper ved at gå
over til en ny.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Re: feilkjøp

Min newsreader kan sagtens have flere newsudbydere samtidigt.

Leif

Site Timeline