feilkjøp

Feilkjøp, tri stk.

Byttes i "noe"

HM

Reply to
Harald Mossige

Hej Harald

Prøv i gruppen dk.marked.privat.elektronikloesdele+maalegrej

--
Mvh

Den 04.05.2012 20:06, skreiv Max:

Jeg kan ikke skrive til den gruppen, eller de gruppene :-(

HM

Reply to
Harald Mossige

Det er jeg sikker på at du kan. Prøv at klikke på linket news:dk.marked.privat.elektronikloesdele+maalegrej

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Og så skjer der ingenting :-(

Når jeg leter i "tilgjengelige grupper", er de fleste av de danske markedsgruppene fraværebde.

HM

Reply to
Harald Mossige

Så har du en af de få nyhedslæsere som ikke kan finde ud af det.

Er det TDC? Jeg beklager.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Erik Olsen skriver:

TDC's servere har markedsgrupperne.

Klaus

-- Modelbane Europas hjemmeside:

Min egen hjemmeside:
Forum om modeltog og tog i 1:1:

Harald Mossige skriver:

Opdater din gruppeliste.

Klaus

-- Modelbane Europas hjemmeside:

Min egen hjemmeside:
Forum om modeltog og tog i 1:1:

Med risiko for at "kloge" mig, men hvis du bruger en norsk udbyders newsserver kan det være forklaringen på at nogle grupper mangler hvis den ikke dukker op når du refresher listen som Klaus skriver.

Jeg bruger selv news.sunsite.dk idet min udbyder og dermed news-service har skiftet jævnligt hen over årene (Tele2, Sonofon, Cybercity og nu Telenor.)

Fortsat gode Bededagsferie til alle.

/Lars

Reply to
Lars Peter Larsen

Ja. Jeg bruker en svensk utbyder, og den er "låst" til vårt private kabelnett. Internett, mail og news er bare vedheng til TV-delen. News er ikke høyt prioritert. Skifte an newsutbyder har en del administrasjonsulemper, så jeg har ikke valgt den løsningen.

HM

hvis

Reply to
Harald Mossige

Hej Harald

Så kan du vel bruger Google groups.

--
Mvh

Den 05-05-2012 10:01, Harald Mossige skrev:

Så vælger du bare den her, gratis og ret god til danske grupper:

Mvh Hauge

Reply to
Hauge

Det samme her, bortset fra at udbyderen er dansk. Det forhindrer mig heldigvis ikke i at anvende news.dotsrc.org (tidligere news.sunsite.dk), den er gratis og fungerer fortrinligt, men kræver tilmelding - Hauge har anført et link. Det tager kun kort tid at skifte, og fordelene opvejer ulemperne.

Man kan godt være tilsluttet flere nyhedsserver på en gang, så du kan godt beholde din gamle hvis du frygter at miste nogle grupper ved at gå over til en ny.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Den 05-05-2012 10:01, Harald Mossige skrev:

Min newsreader kan sagtens have flere newsudbydere samtidigt.

Leif

Reply to
Leif Neland