FDN335N lignede MOSFET

Hej NG

Har ledt efter en udgave af FDN335N med min. 40V Drain-Source voltage. Den skal drives med 3,3VDC så værdien for gate-threshold voltage er vigtig. Eneste oplagte mulighed jeg har fundet er Si2318DS, men dens Gate threshold voltage kan blive op til 3V, kunne godt tænke mig en der ligger noget lavere. Maks. ON resistance må være 100mOhm. Hustype skal være SOT-23 eller ligende. Nogen der har et andet forslag?

Mvh Wind

Reply to
Wind