fasedrejer

Jeg sidder og roder med interferens. I den forbindelse tænkte jeg om man kunne lave en fasedrejer til småsignaler der kan dreje fasen analogt mellem 0 og 180 grader.

Er der nogen der ligger inde med et diagram eller ved hvad sådan en fætter hedder på engelsk?

mvh Jeppe Holm

Reply to
Jeppe Holm

Jeppe Holm skriver:

Omskifter mellem 0 og 180 ?

Ja, jeg har et diagram, der sad en ekstra "fasevender i min Funai (blev også solgt som Dali) CD afspiller, interesseret ?

det er Modelbane Europas hjemmeside
Modeltog, NE2 internetopsætning og andet:

Hvis du arbejder med lave frekvenser (under 100 kHz), så kan du købe en op.amp. til et par kroner, og sætte den op i en inverterende kobling. Det er så kun 180 grader!

mvh. Ulrik

Reply to
Ulrik Qvist Kristiansen

=E6tter

Hej Jeppe

Pr=F8v at se under "Implementation":

Harmony Central: Effects Explained: Phase Shifting (Phasing):

mvh/Glenn

Reply to
=?ISO-8859-1?Q?Glenn_M=F8ller-