fasedrejer

Jeg sidder og roder med interferens.
I den forbindelse tænkte jeg om man kunne lave en fasedrejer
til småsignaler der kan dreje fasen analogt mellem 0 og 180 grader.

Er der nogen der ligger inde med et diagram eller ved hvad sådan en fætter
hedder på engelsk?

mvh
   Jeppe Holm

Re: fasedrejer

Omskifter mellem 0 og 180 ?

Ja, jeg har et diagram, der sad en ekstra "fasevender i min Funai (blev
også solgt som Dali) CD afspiller, interesseret ?

det er Modelbane Europas hjemmeside
Re: fasedrejer
Hvis du arbejder med lave frekvenser (under 100 kHz), så kan du købe en
op.amp. til et par kroner, og sætte den op i en inverterende kobling. Det er
så kun 180 grader!

mvh. Ulrik

Re: fasedrejer

Hej Jeppe

PrF8%v at se under "Implementation":

Harmony Central: Effects Explained: Phase Shifting (Phasing):
http://www.harmony-central.com/Effects/Articles/Phase_Shifting /

mvh/Glenn

Site Timeline