Farve kamera modul?

Bør man købe dem i Danmark, eller er der penge at spare i udlandet?
Jeg tænker på ccd eller cmos kamera moduler.

Mvh
Brian

Re: Farve kamera modul?

Hvilke typer tænker du på ?
-jeg er selv på kik efter nogle meget små enheder (under 20x20mm)

Bo //

Re: Farve kamera modul?

De behøver ikke være ´så´ små.
Det er bare til hobby brug, men video kvaliteten skal dog stadig være ok.

50x50mm er fint fint.

Brian

Re: Farve kamera modul?

-jeg skal bruge det til at sidde forrest i et modeltog i skala 1:160, og der
kan jeg lige have 20x20 i mit fritrumsprofil. Jeg skal naturligvis osse have
sender og powersupply, men det kan ligge i længderetningen

Bo //

Re: Farve kamera modul?
Hej Bo,

Kan kameraet ikke få lidt mere plads (i hvert fald på den ene led) hvis du
lader det kigge op eller til siden og så bruger et vinklet spejl ?
(Bare en strøtanke :)

--
Venlig hilsen,
Søren

der
have

Kan du ikke sætte kameraet i en af vognene og så lede billedet fra fronten
til vognen via et lyslederkabel, sådan som man gør med endoscoper.

Mvh Max

Re: Farve kamera modul?

Du har ikke køreledning vel ?

Det ødelægger signalet fra en 2,4Ghz sender....

Klaus (har prøvet)
Re: Farve kamera modul?
Hej Brian

Hvor mange skal du bruge ?

Mvh Max

Re: Farve kamera modul?

ok.

Bare 1stk til at starte med.

Brian

Re: Farve kamera modul?
Hej Brian

Send mig et mail.

Mvh Max

Re: Farve kamera modul?
www.Conrad.de
Har en hel del hvis man søger på deres hjemmeside
lige fra 150 kr Sort/hvid og opefter. Mener jeg gav ca 400 kr for mit i
farve der. Og virker uden problemer.