Faldskærm! PanasonicTX-37C10

 Nej, det er ikke en stavefejl. En bekendts 3mdr. gamle TV faldt ned og
panelet (ikke frontglasset) revnede.
Kan nogen få noget ud af resten eller kan man skaffe et nyt panel uden at
være Paqnasonic "autoriseret"?
Mvh. Bent

Re: Faldskærm! PanasonicTX-37C10

Har manden ikke en forsikring?

Re: Faldskærm! PanasonicTX-37C10

Ikke en der dækker, når han selv er klodset.
Bent

Re: Faldskærm! PanasonicTX-37C10

Jamen, skete det ikke den dag, du var på besøg med børnene?
Og nej, det er slet ingen opfordring til at forsikringssvindle på nogen måder.
/Leif

Re: Faldskærm! PanasonicTX-37C10

Muligvis... Stadig et spørgsmål om hvem der fik skubbet det ned fra væggen.

Ehmm...

--
Thomas [Sx/Svg]

Re: Faldskærm! PanasonicTX-37C10
Jeg mener faktisk at det er her de der r... dyre tilkøbsforsikringer virker

finn

Re: Faldskærm! PanasonicTX-37C10

Det kan typisk tilkøbes gennem et 'rigtigt' forsikringsselskab, til at dække
alle hjemmets elektroniske enhedder på én gang. Det vil så være noget
billigere end at tilkøbe en forsikring til fjernsynet, computer 1, computer
2, mobiltelefon 1, mobiltelefon 2, pda osv....

--
Thomas [Sx/Svg]

Re: Faldskærm! PanasonicTX-37C10
Jeg takker for de velmente råd vedr. forsikring, men jeg minder om, at jeg
har søgt råd i gruppen: dk.TEKNIK.elektronik.
vh. Bent

Re: Faldskærm! PanasonicTX-37C10

Som kan fortælle dig at et nyt panel koster næsten det samme som et nyt
tv.

Du kan selvfølgelig bruge resten af tv'et som en løs digitaltuner, men
det er der nok ikke meget sjov ved.

Re: Faldskærm! PanasonicTX-37C10

Men, ved du om det overhovedet er muligt for "menigmand" (momsregistreret)
at købe et panel?
Bent

Re: Faldskærm! PanasonicTX-37C10

Det er det, men hos Panasonic, eller en servicepartner dertil.

En af disse holder til i dk.teknik.tv+video og lægger du et "åbent
spørgsmål" derover, kan det være at han svarer.