Fair eller fup?

Har et Sony KP-41PZ1E bagprojektion.Plasticpladen foran er blevet meget ridset af ungerne. Hvad siger i til den her rep. pris? Er det fair eller fup ??

Følgen tilbud har jeg fået: Hermed pris på kontrastskærm : incl. moms 3700,00 kr Ønsker du at vi skal foretage udskiftningen, vil montagen andrage ca. 875,00 kr. Hvis du ønsker os til at foretage transporten tur/retur koster dette 487,50 kr den totale pris vil være ca. 5100,00 kr. incl. moms m.v.h. ELEKTRONIKCENTRET

"Flying is the subtle art of falling to the ground and avoid hitting it"

Reply to
fattigrøv

Det lyder ikke helt galt på vejen idet det jo er et autoriseret service center..

"fattigrøv" skrev i en meddelelse news:3f0b581d$0$32545$ snipped-for-privacy@dread16.news.tele.dk...

875,00
487,50
Reply to
Rene Larsen

De plejer at være _monster_ dyre svjv :-(

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Fooling around is like screwing around - without dinner ;-)"
Reply to
Kim Voss Schrader

Det er jo da kun et stykke plastic....LOL

"Flying is the subtle art of falling to the ground and avoid hitting it" "fattigrøv" skrev i en meddelelse news:3f0b581d$0$32545$ snipped-for-privacy@dread16.news.tele.dk...

875,00
487,50
Reply to
fattigrøv

Alternativer ??

[...]

Davs Hr.

Jamen hvis det er et stykke plastik så skiftdet selv.

Med venlig hilsen Thias Russell

Ja mit flimmer må jå have kostet på sådan ca. 577.000kr fra nyt af. LOL I kender den om Kejserens nye Klæder ? Sådan føler jeg det. Branchen udnytter kunderne groft.Meget groft. PS: Selv om jeg skiftede det selv ville prisen for en plasticplade stadig være 3.700kr...!!

Reply to
fattigrøv

Der er vist ikke meget at komme efter. Min pris på fronten er godt nok

180.- lavere, men det er da vist uinteressant. Og de øvrige priser, tjah. Der er ikke meget at komme efter.
--
Ole Geisler, fejlfinder af Guds naade
Ole Geisler

Hej Fattigrøv

Forventer du ikke at få løn når du er på arbejde ???? Hvis du ikke har råd til at vedligeholde dine ting, hvorfor køber du dem så ???

Og så til noget helt andet. Kan man ikke give den front noget af det man bruger til ridsede mobiltelefon fronte eller det man bruger til ridsede briller, så det blev til at leve med.

Nu er det jo ikke forretningen der laver det ,jeg rakker ned på , men det grossistled - eksportør eller hvor de nu tjener på at lave et stykke plasticplade til 3700kr uden montering...

--
"Flying is the subtle art of falling to the ground and avoid hitting it"
"fattigrøv"  skrev i en meddelelse
fattigrøv

Ka' du ikke få et mindre tilskud fra børnenes lommepenge :-)) Til den pris tror jeg at jeg selv ville starte med at polere den. Hvis det går galt, ved du jo hvad en ny koster.

Der er to muligheder:

  1. noget, der "sliber" materialet ind i niveau med den dybeste ridse. Start med en rystepudser, og smid det hele væk efter nogle minutters arbejde...
  2. noget, der fylder ridsene op, og som har næsten samme brydningsindex.

-spørg en, der ved noget om autolak. Jeg har poleret et gammelt rundt, hvidt glasfiber havebord med et eller andet grønligt tyktflydende fluidum, som min lokale mekaniker tappede fra en stor dunk over i en lille flaske til mig. Nu er det HELT glat og blankt. Dugen løber af på få sekunder, så det er FOR godt. Jeg tror det var noget af den slags, der bruges, når man betaler mange penge for at få tidy-car behandlet limusinen.

-god fornøjelse

Mystiske Mox ( snipped-for-privacy@hotmail.com) skrev følgende:

Nu er det vel heller ikke bare "et stykke plastik". Det er trods alt den skærm billedet bliver projekteret op på. Den må da have en eller anden form for forarbejdning på indersiden.... Eller?

ILM

--
Martin Petersen

Fjern "FJERN" ved privat svar...
Reply to
Martin Petersen

Mystiske Mox skriver:

Hey, hvor meget betaler du for en bilrude ?

4000 for en forrude, det er jo bare et stykke glas !!!

det er Modelbane Europas hjemmeside

BadutSpringer skriver:

Hvad ?

det er Modelbane Europas hjemmeside

Klaus wrote: Hvad ?

Answer: Ja at betale 4000 kr for et stykke glas...

"fattigrøv" skrev i en meddelelse news:3f0b581d$0$32545

Reply to
BadutSpringer

  1. Det er ikke bare et stykke glas.
  2. Der _er_ prisen.
  3. Hvilken newsplanet lever du på? Normalvis laver man reply på det spørgsmål man svarer på, derefter skriver man sit svar under spørgsmålet og klipper unødigt væk.

tager til efterretning

"Klaus D. Mikkelsen" skrev i en meddelelse news:3f126917$0$48910$ snipped-for-privacy@dtext02.news.tele.dk...

it"

og