Fair eller fup?

Har et Sony KP-41PZ1E bagprojektion.Plasticpladen foran er blevet meget
ridset af ungerne.
Hvad siger i til den her rep. pris? Er det fair eller fup ??

Følgen tilbud har jeg fået:
Hermed pris på kontrastskærm : incl. moms  3700,00 kr
Ønsker du at vi skal foretage udskiftningen, vil montagen andrage ca. 875,00
kr.
Hvis du ønsker os til at foretage transporten tur/retur koster dette 487,50
kr
den totale pris vil være ca. 5100,00 kr. incl. moms
m.v.h.
ELEKTRONIKCENTRET

"Flying is the subtle art of falling to the ground and avoid hitting it"

Re: Fair eller fup?
Det lyder ikke helt galt på vejen idet det jo er et autoriseret service
center..

875,00
487,50

Re: Fair eller fup?
Hej!

De plejer at være _monster_ dyre svjv :-(

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Fooling around is like screwing around - without dinner ;-)"

Re: Fair eller fup?
Det er jo da kun et stykke plastic....LOL

"Flying is the subtle art of falling to the ground and avoid hitting it"
875,00
487,50

Re: Fair eller fup?
Alternativer ??

"Flying is the subtle art of falling to the ground and avoid hitting it"
875,00
487,50

Re: Fair eller fup?
Davs Hr.

Jamen hvis det er et stykke plastik så skiftdet selv.

Med venlig hilsen   Thias Russell

Ja mit flimmer må jå have kostet på sådan ca. 577.000kr fra nyt af. LOL
I kender den om Kejserens nye Klæder ?
Sådan føler jeg det.
Branchen udnytter kunderne groft.Meget groft.
PS: Selv om jeg skiftede det selv ville prisen for en plasticplade stadig
være 3.700kr...!!

Re: Fair eller fup?
Hej Fattigrøv

Forventer du ikke at få løn når du er på arbejde ???? Hvis du ikke har råd
til at vedligeholde dine ting, hvorfor køber du dem så ???

Og så til noget helt andet.
Kan man ikke give den front noget af det man bruger til ridsede mobiltelefon
fronte eller det man bruger til ridsede briller, så det blev til at leve
med.

Mvh Max

Re: Fair eller fup?

Der er vist ikke meget at komme efter. Min pris på fronten er godt nok
180.- lavere, men det er da vist uinteressant. Og de øvrige priser,
tjah. Der er ikke meget at komme efter.
--
Ole Geisler, fejlfinder af Guds naade
Re: Fair eller fup?

--

"Flying is the subtle art of falling to the ground and avoid hitting it"
Re: Fair eller fup?

Ka' du ikke få et mindre tilskud fra børnenes lommepenge :-))
Til den pris tror jeg at jeg selv ville starte med at polere den. Hvis det
går galt, ved du jo hvad en ny koster.

Bo //

Re: Fair eller fup?

Der er to muligheder:

1. noget, der "sliber" materialet ind i niveau med den dybeste ridse. Start
med en rystepudser, og smid det hele væk efter nogle minutters arbejde...

2. noget, der fylder ridsene op, og som har næsten samme brydningsindex.

-spørg en, der ved noget om autolak. Jeg har poleret et gammelt rundt, hvidt
glasfiber havebord med et eller andet grønligt tyktflydende fluidum, som min
lokale mekaniker tappede fra en stor dunk over i en lille flaske til mig. Nu
er det HELT glat og blankt. Dugen løber af på få sekunder, så det er FOR
godt. Jeg tror det var noget af den slags, der bruges, når man betaler mange
penge for at få tidy-car behandlet limusinen.

-god fornøjelse

Bo //

Re: Fair eller fup?

Nu er det vel heller ikke bare "et stykke plastik". Det er trods alt den
skærm billedet bliver projekteret op på. Den må da have en eller anden
form for forarbejdning på indersiden.... Eller?

ILM

--
Martin Petersen

Fjern "FJERN" ved privat svar...

Re: Fair eller fup?

Hey, hvor meget betaler du for en bilrude ?

4000 for en forrude, det er jo bare et stykke glas !!!

det er Modelbane Europas hjemmeside
Re: Fair eller fup?

Hvad ?

det er Modelbane Europas hjemmeside
Re: Fair eller fup?
Klaus wrote: Hvad ?

Answer:             Ja at betale 4000 kr for et stykke glas...

Re: Fair eller fup?

1. Det er ikke bare et stykke glas.
2. Der _er_ prisen.
3. Hvilken newsplanet lever du på? Normalvis laver man reply på det
spørgsmål man svarer på, derefter skriver man sit svar under spørgsmålet og
klipper unødigt væk.

Klaus

Re: Fair eller fup?
tager til efterretning