Færdigt samlede byggesæt

Der er mange sjove ting i byggesættene hos fx. Velleman. "Problemet" for mig
er at de ikke er sat sammen og jeg har ikke interesse for det med lodningen.
Findes der et sted hvor man kan købe tilsvarende produkter i samlet
tilstand?

Lars

Re: Færdigt samlede byggesæt
Hej lars

Tidligere kunne man købe dem samlede, men tror ikke den  mulighed
findes mere. Du kan evt. købe byggesættet og så sende det til en
som mig, så skal jeg nok samle det for dig, helt proffesionelt naturligvis.

Mvh Max

Re: Færdigt samlede byggesæt

Hvem bor tættest på Århus, for jeg kan jo se at I alle er til at forhandle
med :-)

PS. Jeg har pt. ikke flere loddeprojekter, men det kan jo pludselig hænde og
så var det rart med en kompetent "byggerobot" ;-)

Lars

Re: Færdigt samlede byggesæt
Hej Lars

Jeg bor omkring 50 km fra Århus, så det er ikke så tæt, men du kan
bare sige hvad du vil have, så kan jeg jo købe det ind og lave det, og
så sende det til dig, så kommer der ingen fordyrende porto på.

Mvh Max

Re: Færdigt samlede byggesæt

25km (Hammel)

Re: Færdigt samlede byggesæt
Vellemans byggesE6%t kan i mange tilfE6%lde stadigt kF8%bes fE6%rdige. De
har dog en serie der hedder MiniKit med smE5% juletrE6%et, juleslE6%de,
klokke og andre spF8%gse ting, disse skal man selv lodde.

Men bare rolig cola/kaffe er et godt betalingsmiddel :-).

Re: Færdigt samlede byggesæt

Hej, hej, hvor blev øllet af :)

Mvh Max

Re: Færdigt samlede byggesæt

Øl/basser er til betaling af folk på deres arbejde.

Kaffe/cola er til betaling af folk i deres fritid

Mvh. Uffe Ravn

Re: Færdigt samlede byggesæt

Forkert - Kage er til betaling på arbejde

Øl/Coca Cola/Rødvin er til betaling i fritid.

Re: Færdigt samlede byggesæt

+ loddetin...det er sku dyrt nu om dage :)

Re: Færdigt samlede byggesæt

et er sgu' da giftigt - er't ikk' ?       ;-)

I hvert fald mere giftigt end Cola .... tror jeg.

mvh KS

Re: Færdigt samlede byggesæt

Kommer an på ens kilde.

Re: Færdigt samlede byggesæt
Jo men nE5%r man nu kF8%bte et par ruller pE5% en auktion og nu ligger med
smE5% 1200m tilbage, sE5% klarer jeg mig nok mE5%neden ud :-).

Re: Færdigt samlede byggesæt
I den sammenhE6%ng *snF8%ft* mig ik li F8%l :-(.

Re: Færdigt samlede byggesæt

Det kan du såmændt lære hvis du tager dig lidt sammen :)