færdig ringe klok print til SAE 800

Jeg søger et færdig print til sådan en ic, er der en der har sådan et

jeg kan købe - eller få en foto kopi af,mod lidt penge.gerne det print som
det her

http://www.quasarelectronics.com/images/velleman/k6600.jpg

da jeg ikke er så god til lave print selv.

på forhånd tak

Mvh Klaus Nielsen

Re: færdig ringe klok print til SAE 800

Det er problematisk, hvis nogen sender dig en kopi af Vellemans printlayout.
Velleman har ophavsret til layoutet, så det er ikke lovligt at kopiere det.
Din efterlysning svarer fuldstændigt til at efterlyse en kopi af Microsofts
Office-pakke eller en musik-CD,
Hvis du ønsker et Velleman print, så køb dog et Velleman byggesæt (deres
print er i øvrigt af rigtig flot kvalitet).

Dansk importør er Helmholt elektronik, du kan købe K6600 i deres e-shop
eller hos de fleste elektronik-butikker.
https://www.elextra.dk/main.aspx?page=article&artno=H10952

Re: færdig ringe klok print til SAE 800
jeg husker der er en konstruktion med tilhørende printlayout i sådan et
hæfte der blev udgivet på baggrund af "Ny elektronik" bladet... jeg mener
der er vol.1  og vol. 2 og i et af dem der der en sådan konstruktion... frit
fra hukommelsen...

måske hedder de "elektronik der virker" men er ikke helt sikker...

/Rasmus

Re: færdig ringe klok print til SAE 800

Hvis du kan få fat i diagrammet og kredsen der er hjertet i
konstruktionen kan du montere det på Veroboard da det lyder som du bare
skal bruge eet eksemplar. Ellers vil jeg også henvise til en Velleman
forhandler.

/Lars

Re: færdig ringe klok print til SAE 800

Det er sikkert den her kreds:
http://www.datasheetcatalog.org/datasheet/infineon/1-sae800datasheet.pdf

--
Ulrik Smed
Aarhus, Denmark

Re: færdig ringe klok print til SAE 800
Hej hvis det er sae800 er der et diagram her
http://www.freeinfosociety.com/electronics/schemview.php?id72%9

Site Timeline