Fælles minus på tripath moduler

Jeg har kF8%bt mig et par tripath moduler, ta2024, og vil bruge dem til
at drive et par hovedtelefoner. Men udgangene pE5% disse moduler er
brokoblede. Ved en hovedtelefon er der fE6%lles stel for begge kanaler,
men kan man ogsE5% det nE5%r udgangene er brokoblede?

mvh
 Jeppe Holm

Re: Fælles minus på tripath moduler

Nej, det går højst sandsynligt ikke..

--
signing off.. Martin Sørensen

Re: Fælles minus på tripath moduler

Det duer ikke, men du kan da snyde og køre singleended med et par
lytter i serie.

Desuden bliver du slemt skuffet, hvis du sætter et par gennemsnitligt
følsomme hovedtelefoner på lyder det som vesterhavet.

Hvad hulen vil du med 15W i et par hørebøffer?

Re: Fælles minus på tripath moduler

Nu er hovedtelefoner jo typisk min 32 ohm, sE5% jeg fE5%r jo max 2 W. Det
er til min computer, hvor forstE6%rkeren i udgangen pE5% lydkortet ikke
er glad for mine hovedtelefoner.
Jeg tror ogsE5% en single ended lF8%sning er det eneste der fungerer, med
mindre jeg vil til at sE6%tte andre stik pE5% hovedtelefonerne. Jeg har
det dog lidt blandet med kun at udnytte halvdelen af forstE6%rkeren.

mvh
  Jeppe

Re: Fælles minus på tripath moduler

2W i et par hovedtelefoner !
Du får hurtigt brug for høreapparat.

Du får stadig vesterhav ud af det. Men selvfølgelig, hvis du kan leve
med "pssssssssssshhhhhhhhhhhhhhhh" i baggrunden kontinuert.Og ja, jeg
kender TA2024, bruger den selv til at trække - højttalere :-)
Men tilsluttet hovedtelefoner = oh gru&rædsel.

Jeg ville helt klart satse på en analog løsning i stedet.

Site Timeline