Facebook ? - Page 2

Re: Facebook ?

Problemet her, er at der er så mange inkompetente fjolser
(lommejurister, fritidselektrikere og lign.) der udtaler sig om ting de
ikke aner en hujende fis om, derfor dør usenet.

FB øderlægger intet, publikum der er alligevel ikke værd at samle på her.

/Hauge

Re: Facebook ?

Du gør nu også dit til det med din måde at tiltale folk på.

Eneste fornuftige der er kommet fra dig længe.

/Hans

Re: Facebook ?

Jeg slikker bare ikke folk i revyen, det lader jeg mange andre om.

Tjaeh, man skal jo kunne forstå det der skrives, for at kunne udtale sig.

/Hauge

Re: Facebook ?

Det er så din mening, og fint med det - men hvem jeg er ved de fleste
nok allerede,  og hvad jeg står for,  ved de nok også.

Nu er usenettet jo et sted hvor de der kun læser, og derfor ikke
bidrager meget,  ikke har den store indflydelse på tingene.

Usenettet har betemt sine kvaliteter,  men også nogle mangler  hvorfor
jeg fik ideen til at lave et "tillæg"  - Så kan folk da selv bestemme
om de vil det ene eller det andet.  Du kan ikke vælge for andre, kun
for dig selv.

Hvor jeg gør noget sådant ?  Fordi jeg kan !

--
Jan_stevns

Nu er vi også at finde på Facebook :
Re: Facebook ?

Reklame! :-(

--
Ikke ham på Facebook.

Re: Facebook ?

brug http://imgur.com i stedet for, det er meget nemmere.

--
Mvh Edmund

Re: Facebook ?

Det kan godt være at Usenet er døende og at jeg er gammeldags, bagud og
bagstræberisk.. Men ikke for noget på jorden vil jeg sælge mit privatliv
og mine personlige oplysninger til Mark Zuckerberg, Facebook eller
tilsvarende sociale medier.

/Lars

Re: Facebook ?

Nu er der jo ret mange der vil sælge hvad det skulle være, bare for at
komme frem. Bare se hvad det er folk udstiller af deres eget liv ude i
virkeligheden..

/Hauge

Re: Facebook ?

Jeg kan nu ikke se den store forskel på nyhedsgrupperne, Facebook,
webbaserede interesse- og debatfora. For mig er de alle "sociale
medier". Teknikkerne og mulighederne er lidt forskellige, men man kan
sagtens kombinere dem eller kombinere med hjemmesider eller websider til
billed- og videoupload. F. eks. er der flere webbaserede fora som ikke
ønsker uploadet videoer til forummet, men henviser til YouTube.

Du nævner nogle forhold i betingelserne som også for mig er vigtige. Det
gør at jeg aldrig vil oprette en Facebook-konto.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Re: Facebook ?
<jan_stevns> wrote:

<snip>

Du må være n00b.

Her er et fint eksempel på hvordan det kan lade sig gøre, at vise
billeder og evt diagrammer

--
Ikke ham på Facebook.

Re: Facebook ?

ved du hvad .....  jeg gider ikke cykle rundt mellem flere forskelige
ting ,  hvis folk ikke gider det ene eller det andet, er det da deres
sag.

det var et tilbud til folk - take it or leave it :)

--
Jan_stevns

Nu er vi også at finde på Facebook :
Re: Facebook ?

<snip>

Det ka' da ikke være nemmere! Et klik på det mellem < og > og usenet
postingen kommer frem. Osse offline, når man benyttr en offline reader
og det ligger i arkivet/basen.

Det er da meget mere simpelt og hurtigere end Facebook.

--
Ikke ham på Facebook.

Re: Facebook ?

Fint for dig

Hvis du vil fortsætte , må du undvære min deltagelse  :)

--
Jan_stevns

Nu er vi også at finde på Facebook :
Re: Facebook ?

Det er da det bedste du har skrevet indtil nu.

Du er det svageste led.. Farvel.

/Hauge

Re: Facebook ?

Hvad, er du ikke forsvundet endnu?

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Re: Facebook ?

Hvem?

Mvh Hauge

Re: Facebook ?

Ham Jan Stevns som jeg svarede.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Re: Facebook ?

Hehe, troede du fangede den ;)

/Hauge

Re: Facebook ?
Hej Axel

Når man klikker på den link, ja så åbner Outlook med en mail,
hvad skal man bruge det til ?

Max

Re: Facebook ?

Man skal bruge en News Reader, som forstår linket. Din Outlook er et
e-mail program, der er ude på dybt vand.

Vedkommende har iøvrigt sat "X-No-Archive: yes" og det respekterer
Google.

Ellers kunne du kopiere det mellem < og > over i søgefeltet nederst til
højre på siden her

<http://groups.google.com/groups/advanced_search

Men prøv med denne her

Altså det mellem < og >.