F-stik continued

jvf. tråd længere nede har jeg erfaret at jeg skal bruge et F-type
antennestik. Ikke den "alm" type med en omløber m. gevind, men en "push on"
type, se evt. denne side nederst:
http://www.direktetildig.dk/mb_articles.php?saSearch%5Bcategory%5D=F-stik
Nu er jeg imidlertid ikke så interesseret i at betale de 69kr i porto som
ovenstående firma vil have for forsendelse af et stik til 24kr (som iøvrigt
også er liidt pebret).
Så er der nogen der ved hvor i århusområdet et sådant stik kan opdrives? Jeg
har snakket med århus radio lager, de kender ikke noget til nævnte push on
type (!)

Nogen der kan hjælpe?

Re: F-stik continued

Hvis du kan finde det ved Conrad (conrad.de / conrad.com), så giv mig et
vift, vi skal have bestilt stort ved dem snart.

/Thomas

Re: F-stik continued

Har HiFi klubben det ikke i løssalg ?

det er Modelbane Europas hjemmeside