Føde Ericsson T29 uden batteri

Jeg ønsker at give min Ericsson T29 strøm uden at batteriet er sat til.

Jeg kan vælge mellem at sætte adaptoren i enden, hvorefter intet sker.
Eller jeg kan sende strøm ind igennem de fire poler, som batteriet normalt
er forbundet med.

Hvis jeg vælger den sidste løsning, hvad skal jeg så være opmærksom på?

Mvh
Jimmy

Sv: Føde Ericsson T29 uden batteri
Hej Jimmy
Jeg kender ingen mobiltelefon, der kan fødes uden, at batteriet er sat i.
Heller ikke T29, eller min egen T68i.
nyhedsmeddelelse:Xns93ACDA0423456news2002eboxdk@62.243.74.163...

At du kan ødelægge din telefon.

Du har ret i at der er en pol til + og en til- så er der en til
temperaturføler og den sidste er til at måle på ladespændingen med.

Nej!

Ejvind Andersen