eZ80

Jeg ville lige høre om der ikke skulle være nogen der kender eller har
erfarning med Zilog's eZ80F91xx og de der til hørende protokoller og RTOS's.

Mit problem er at jeg ikke rigtig kan få hul på projektet, så det er lidt
svært for min at give en konkret problem formulering..

Så hvis der er en med et par gode start "kabler" vil jeg blive meget glad..

På forhånd Tak..

P.s. jeg har prøvet Goggle men der findes ikke rigtig noget om hvordan man
starter sit eget projekt fra bunden.

Re: eZ80

Hvis du har mod på et engelsksproget forum, så er der:
http://www.edaboard.com/forum76.html

og:
http://www.electro-tech-online.com/viewforum.php?f11 %

--
Jens   OZ2JP   callto://jensep

ROTFLSHIWMP   Rolling on the floor, laughing so hard I wet my pants!

Re: eZ80

Hvad er det du har ud over et development kit?

Ivar Magnusson

Re: eZ80

ikke andet, kun et dev. kit og ZTP_1.4.1 (RTOS) så umiddelbart skulle det
være en smal sag.

Site Timeline