Extra højtalere til TV

Jeg har en fladskærms TV som jeg ønske et par externe
højtalere monteret til.
Hvad skal jeg bruge til det ?
TVet har audio out L- R stik på bagsiden.
Tak !

Re: Extra højtalere til TV
Det nemmeste var jo at finde nogle computer højtaler med forstærker og det
hele i. Evt nogle fra Logitech hvor der er fjernbetjæning og det hele til.

Da det nok er en Line Ud du har på TV'et og dermed ikke bare kan slutte
nogle højtaler direkte til.
Så er bare lide det at finde nogle hjøtaler man synes basser ind sammen med
resten af ens ting.

Re: Extra højtalere til TV

Hvad er dine ønsker til lyden?
Man kan foreslå et surround anlæg til 30.000kr. eller som en gør, noget
skraldeværk.

Så først og fremmest må du beskrive hvad du forventer. Det kunne tyde på
at du skal have en separat forstærker.

--
Karl Erik.

Re: Extra højtalere til TV
On 18 Sep 2009 10:09:34 GMT, Karl Erik Christensen

Tak for svarene.
Jeg skal have fat i en lille separat forstærker.
Har en af jer et forslag.
Der er højtalere i TVet men en smule bedre lyd kunne ønskes.
Jeg har højtalerne der skal bruges.
Dog har jeg ikke behov for anlæg til 30.000 :)

Hilsen
ncn

Re: Extra højtalere til TV

Har du ikke et anlæg i nærheden af TV'et som du kan sætte det til (i AUX in)
?
Jeg har i mange år haft mit almindelige musikanlæg stående sammen med TV'et,
og så kan jeg lige få ekstra god lyd når der skal høres musik eller ses en
god film.

mvh
Kåre

Re: Extra højtalere til TV

"Kåre"

Jeg bruger hovedtelefonudgangen og bruger altid anlægget til lyden - så skal
jeg kun bruge en fjernbetjening

Per*

Re: Extra højtalere til TV

Sagen løst efter Kåres anvisning.