Et råb for hjælp!!

Hej !

Jeg har fået en gammel Eizo Flexscan T68 forærende (desværre død)

Skildte den ad - sikringen var sprunget, satte en ny i, og skruede så op med
en vario på - og den kortsluttede!

Så loddede jeg diodebroen ud for at tjekke den, den fejler intet. næste led
i kæden er en:

STR S6531 (Sanken-dims)

Den er død!

Det er (desværre ?) en sag med 9 ben i et TO-220- lignende hus !!!!

Det tyder på at det er en komplet switcher i een kreds (tidligere set i
anden hundedyr skærm)

Spørgsmålet lyder så: KAN i skaffe sådan een, en af jer herinde ? jeg er
villig til at ofre en del penge på at få den her skærm på benene....

Skriv hvis i har nogle idéer!

Kan det evt. være en idé at tjekke hos TELMO ??

MVH
/ Per

Re: Et råb for hjælp!!
Jeg har fjollet lidt rundt på Sankens's hjemside, uden at kunne finde den
part du nævner.
Det kan meget vel være en Costum part, hvilket betyder du er nød til at købe
den hos Eizo.
Prøv at skrive til dem.

Hygge

ON

med
led

Re: Et råb for hjælp!!
købe

[SNIP]

Hej ON!

Ved en kort google'ing fandt jeg ud af at den officielt er discontinued fra
sanken/Allegro microsystems i Maj 2003

Så den burde fandeme kunne støves op ! den tyder ikke på at være Custom !

Man kunne givetvis skaffe den gennem EIZO, men så skal man nok betale en
Jetjager for den !

Jeg håbede på at vores ven Ole Geisler eller deslige herinde, kunne komme
med et hint....

/ Per

Re: Et råb for hjælp!!

Hej Ole !

Jeg er Intereseret !
Jeg vil gerne ofre en plov på at få liv i dyret, hvis det kan gøre det. har
du nogle gode hints til hvad jeg skal tjekke, før at jeg sætter den nye i ?
Skal jeg skifte nogle lytter eller hvad? hvad kan der mere være kortsluttet
?

Jeg går ud fra, at den er strøget af, i forbindelse med noget overspænding,
hvor ensretterbroen tilsyneladende ikke var gået (vi har haft en del
tordenvejr på det sidste)

Har repareret 2 fjernsyn for naboen for nylig, der var det de 2 af af de 4
dioder i broen, der var kortsluttet.

Håber du kan komme med lidt hjælp... hvis du mener at det er forsvarligt at
lodde den nye i, og så skrue forsigtigt op så vil jeg gerne købe den....

/ Per

Site Timeline