Et lille spørgsmål

Hej..

det er nok lidt OT, men da jeg ikke kunne finde på andre stedet at spørge
prøver jeg alligevel her..

Til et lille elektronisk projekt jeg har gang i. (faktisk ikke så lille
endda) har jeg brug for nogle tandhjul, nylon, alu eller metal er faktisk
underordnet.. jeg skal bruge et cylinder tandhjul og 2 almindelige.. nogle
der ved hvor sådan noget kan købes ??

//Brian

Re: Et lille spørgsmål

Conrad

www.conrad.de

Kalus
Re: Et lille spørgsmål

Jo tak. men hvad hedder tandhjul så på tysk??

//Brian

Re: Et lille spørgsmål

zahnrad og en snekke hedder schnecke

Re: Et lille spørgsmål

Og en ordbog hedder ein Wörterbuch.

Tomas

Re: Et lille spørgsmål
hej prF8%v http://www.mobra.biz/ de har alt i tandhjul og gearing, det
er et dansk firma, dog stor beskrivelserne af tandhjulene pE5% tysk..
men du kan godt bestille privat, for det de har jeg kunnet.

Mvh. Kevin Henningsen.

Re: Et lille spørgsmål
Hej Brian

Jeg har brugt http://www.cft.dk/ i mange år.

Re: Et lille spørgsmål

Er de også interesseret i at sælge 3 tandhjul til mig ? eller skal jeg købe
100 ?

//Brian

Re: Et lille spørgsmål
Hej Brian

Ring og snak med dem, jeg har købt små antal der mange gange.

Re: Et lille spørgsmål

Tak for hjælpen Max, det vil jeg prøve.. vil jo hellere handle i DK frem for
i tyskland.. forstår jo ikke en bjælde af hvad de siger..

//Brian

Re: Et lille spørgsmål

Max.. du har vel ikke deres mail adresse? deres mailform virker ikke :(

//Brian

Re: Et lille spørgsmål

Den virker udmærket hos mig.
Karsten H. (7870)