ESR meter - Kan den måle bipolare lytter?

Hej NG.
Jeg har sådan et australsk Dick Smith ESR meter.
Den virker fint til finde dårlige lytter.
Jeg er ved at fejlfinde i en Beomaster 6000. Der fandt jeg bl. a. to af de
der røde plastikhus lytter. De er begge 47-16, men bipolare.
Min ESR meter siger noget med uendelig Ohm (eller hvad den nu måler i)
I så fald duer de jo ikke. Kan man regne med resultatet?
mvh Mic

Re: ESR meter - Kan den måle bipolare lytte r?

OK

Dejligt

OK

  Der fandt jeg bl. a. to af de

OK

Pyt med hvad dit meter siger.
Hvis det er de røde lytter så skift dem.

Skift heller 2 for meget end to for lidt.

De er generelt bare mindre gode de røde lytter.

De har også en skidt tendens til at revne et eller flere steder på et
eller andet tidspunkt.

De bedste hilsner

J.

Re: ESR meter - Kan den måle bipolare lytter?

Hvis ellers metret virker, ja.

--
Venlig hilsen,
Søren

Det gør den ved alm. elektrolyter, så der er håb forude. Jeg har bestilt et
par nye lytter til radioen.
mvh MIC

Site Timeline