ESR METER

Hey

Der var engang en der sendte et kobi af en artikel om ESR meter til min
mail.... Desværre har jeg fået den mail jølet væk... hvis vedkommende kunne
smide den til mig igen vil jeg blive lykkelig...

--
Mvh Kasper

Re: ESR METER
Hej igen

Det var nu ikke mig du fik den af...

Om den er præcis ved jeg ikke, har ikke noget at sammenligne med. Men jeg
tror den er rimelig præcis. jeg har prøvet lytter af forskellig størrelse,
og den har da også hjulpet i den daglige fejlsøgning.
Men den præcise ESR værdi for de enkelte komponenter er vist noget man skal
have på fornemmelsen.

Mvh
Manse

Re: ESR METER
oki, men du må gerne maile mig dem når du når frem til dem

--
Mvh Kasper

Re: ESR METER
Kan du ikke lige maile mig din adresse, så kan jeg sende det idag, det er
sgu nemmere...

Mvh
Manse

Site Timeline