Erstatningstransistorer

Hej NG
Jeg er ved at fixe en ældre Harman Kardon Citation 12 Deluxe, der er stået
af i den ene kanal - sender forsyningsspænding ud på terminalerne...... Jeg
har et diagram over den almindelige Citation 12, der har andre transer end
min deluxe, ellers er selve kredsløbet det samme:
http://www.hum.aau.dk/~hbho01/Cit12delux.gif

Hvad med MJ15015 til udgangen - NPN ?

Nogle foreslag til drivertranser ?

Overvejer at skifte Q3 & 8 nu jeg er igang - 1&2 er matchede, så dem holder
jeg mig fra.
Men, jeg kan vel nøjes med 4&5 (driverne) samt udgangene 6&7 ?

Jeg går ikke efter top notch sound - snarere stabilitet og plug n' play, lav
båndbredde osv.

På forhånd tak !

Mvh.
Hans

Re: Erstatningstransistorer

Hvad med MJ15003 som udgangstrans og tip 29 som driver - de har begge
relativt lav båndbredde, tror I jeg løber ind i selvsvingsproblemer med dem
?
Hvad kan jeg bruge til 3&8 ?

PFT !

Mvh.