Erstatningsstumper t. Pioneer PDP-433 plasma - hvorfra?

Hej!

Jeg er ved at reparere strømforsyningen på en Pioneer PDP-433 fladskærm. Jeg får
brug for de flg. stumper:

2SC2392 (FET)
3LN01C (FET)
2SK2651 (FET)
LA6339 (SMD quad comparator, også kendt som LM339).

Nogen idé om hvor jeg køber dem? Gerne et sted jeg ikke skal købe en rulle (læs:
  ikke hos Silica, Arrow e.lign. :o)).

Det må også gerne være fornuftige erstatninger...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Erstatningsstumper t. Pioneer PDP-433 plasma - hvorfra?
On Wed, 03 Jan 2007 20:08:40 +0100, Kim Voss Schrader

får
(læs:

De tre sidste er intet problem, men den første?

Er du 100% sikker på at typen er korrekt, det er en 25år gammel
transistor iflg. mine datablade.

Re: Erstatningsstumper t. Pioneer PDP-433 plasma - hvorfra?

Så gammel, så er den i min "japanesererstatningsbog", lad mig se,
erstatning = 2sc2381, men om det hjælper noget aner jeg ikke.....

Re: Erstatningsstumper t. Pioneer PDP-433 plasma - hvorfra?
Hej!

Tja, det er nok en erstatning til den så. Jeg har haft problemer med at finde ud
af hvad nogle af transistorerne hedder (de er i SOT-23 hus og een af dem mangler
helt). Fandt endelig nogle hints på et russisk webforum, som jeg fik tygget mig
igennem vha. babelfish :-)

Jeg følger op på denne transistor imorgen (printet ligger ude på arbejdet) og
vender tilbage!

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Erstatningsstumper t. Pioneer PDP-433 plasma - hvorfra?
Hej!

Heh, det kan lære mig ikke at stole på russere ;-)

Det er en 2SC_3_392 og ikke en 2SC2392. Nu er det pludseligt en nyere
transistor:

http://www.ortodoxism.ro/datasheets/sanyo/ds_pdf_e/2SC3392.pdf

Iøvrigt, husene er hhv.:

2SC3392 = SOT23
3LN01C = lidt mindre end SOT23. Kan ikke navnet på soklen.
2SK2651 = TO-220 isoleret
LA6339 = SMD m. 50mil benafstand (så vidt jeg kan måle) og 14 ben.

Der er iøvrigt også en optocoupler som måske kunne være rar at få med.
Den hedder NEC2561/D222 og må gerne komme med.

Hvis du kan skaffe disse ville det være super cool - vi kan jo tage den
i "privaten" istedet...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Erstatningsstumper t. Pioneer PDP-433 plasma - hvorfra?
On Thu, 04 Jan 2007 09:52:42 +0100, Kim Voss Schrader

Det kan jeg. mail.

Site Timeline