Erstatnings opamp

Jeg har fE5%et fat i en lyd-mixer. En Ephos 10:2 af Citronic. Den
brummer 50Hz stF8%j pE5% kanal 5. Jeg har fundet uf af at det er en lille
OpAmp der er defekt. Den er lavet af Philips og hedder NE4558N.
(http://www.datasheetcatalog.com/datasheets_pdf/N/E/4/5/NE4558N.shtml )

Jeg plejer at handle ved el-supply.dk. De har en der ligner den.
(http://www.el-supply.dk/?Gid3D%&Vid3D%5802 )

Vil I ikke mene at den kan erstatte den???

Mvh

/Anders

Re: Erstatnings opamp

Vil I ikke mene at den kan erstatte den???

 - Det er den samme... - blot fra en anden producent... - Brug du blot den!!

Bort set fra det, så kan du i dit tilfælde tillade dig at bruge
"HvadSomHelst"...

Lars / Viborg

Re: Erstatnings opamp
Okay tak for svaret!