Erstatning til transistor

Hej,

Nogen der kender en erstatning til en 2SC4686A?

Datablad:
http://alldatasheet.com/datasheet-pdf/pdf/TOSHIBA/2SC4686A.html

Den sidder (eller sad) i en 19" Lifetec skærm, lige ved siden af
tripleren, men er nu død (VBE=0.593V, VCE=uendelig)

Nogen der kan hjælpe?

Mvh Thomas

Re: Erstatning til transistor
Hej!

Kan ikke hjælpe dig med en erstatning, men jeg har da een magen til liggende.
Kan afhentes i Birkerød eller evt. sendes hvis du giver mig din adresse :)

Mail!

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Erstatning til transistor
liggende.

Dét bliver nok ikke et problem :)

Mail sendt!

Mvh Thomas

Re: Erstatning til transistor

VBE på 0,6V er vel meget normalt.
VCE på 1500V skulle transistoren meget gerne kunne tåle.

Hvad med VBC ?

Den transistor som du efterlyser bliver normalt brugt i forbindelse med
dynamisk focus.

Hvad fejler monitoren ?

--
Hilsen