Erstatning til DP308P

Har fået en gammel defekt 19" skærm foræret...

Da den var helt død, startede jeg med at måle strømforsyningen igennem,
og i et uopmærksomt øjeblik lykkedes det mig at få kortsluttet
målepindene = Flot stor gnist, og en død switcherkreds :-(

Det er en DP308P, men synes ikke at kunne finde en forhandler af den, så
leder efter en erstatning, nogen der har et bud?

Idéer til hvorfor skidtet ikke ville fra starten af modtages også gerne :-)

Mvh Thomas

Re: Erstatning til DP308P
Et billede af dyret:

<
http://www.unlockzone.1go.dk/div/Cam_0026.jpg

Mvh Thomas

Re: Erstatning til DP308P

Hmmm. Et billede af en brandtomt siger jo ikke meget om hvad der har været.
Lidt info om hvilken monitor (fabrikat/type) vil være en stor hjælp :-)

BBj //

Re: Erstatning til DP308P
Det var nu mere for at vise hvilket hus den var i - kunne jo være at
nogen kendte den :-)

Det er en Hansol B19BL

Mvh Thomas

Re: Erstatning til DP308P