Erstatning Opamp TAA2761A (TAA2765A)

Er der nogle som kender en erstatning for subj.

Det er en gammel Siemens sag siddende i en lige så gammel Weller sag :o)

Det er en dobbelt operations forstærker (comparator), med open collector. Og
så kan den vist "synke" en del strøm (80-100 mA).
Den har en yderst mærkelig benforbindelse, men måske findes der noget.
Har googlet en del, men finder ingen henvisning til hvad evt. der kan
erstatte den (kun sparsomme data).

--
Aage

Re: Erstatning Opamp TAA2761A (TAA2765A)
On Thu, 26 Aug 2004 09:51:28 +0200, "Aage Johansen"

Køb den her: http://www.donberg.ie/descript/t/taa2761.htm
0,95€

Re: Erstatning Opamp TAA2761A (TAA2765A)

Tak for link, det havde jeg også set under min googlen.
Jeg var nu mere intereseret i om der var nogen der havde arbejdet med denne
kreds, og kunne angive evt. erstatninger med eller uden den samme
benforbindelse.

--
Aage

Site Timeline