Erstatning for transistor MPS W45A søges

Kan nogen fortælle hvad dette er for en fætter? (Billede i dk.binaer)
-------
MPS
W45A
M714
-------
Og hvad kan jeg evt. bruge i stedet?

Sidder i en viskermotor på en Fiat Uno.

på forhånd tak.
Tom

Re: Erstatning for transistor MPS W45A søges
Hej Tom

Der er en 1 Watt Darlington transistor, download databladet her

http://www.datasheetcatalog.com/datasheet/M/MPSW45-D.shtml

Mvh Max

Re: Erstatning for transistor MPS W45A søges
Wow - svar på en halv time. Så kan jeg lige nå at samle bilen inden det
bliver helt mørkt.

Takker.
Tom

Re: Erstatning for transistor MPS W45A søges
Hej Tom

det

Ja, havde du tastet MPS-W45 ind i søgefeltet på Google, så havde
du haft svaret på 3 sekunder. Sådan fandt jeg det.

Mvh Max

Re: Erstatning for transistor MPS W45A søges

Hø - jeg tror jeg har prøvet alle øvrige kombinationer.
"I didnt feel lucky"

;-)
Tom

P.S. Forøvrigt viser det sig at det ikke er transistoren, men noget af
mekanikken. Transistoren skal trække et relæ, og det gøre den faktisk.
Relæet klikker men slutter ingen forbindelse. Enten er det selve relæet
eller nogle glidekontakter på et tandhjul. Rent StormP. Jeg fumler
videre.....

Re: Erstatning for transistor MPS W45A søges

Printbane boblet op og afbrudt !
Fruen kan komme ud at køre igen.....

Site Timeline