Erstatning for Protel99?

Hej NG

Undertegnede køre p.t. Protel99SE, men kunne godt tænke mig at prøve et
nyere diagram- og printudlægningprogram. Har nogen erfaring med et godt
værktøj der er gratis?
Det skal bruges til små hobbyprojekter.

Mvh
Wind

Re: Erstatning for Protel99?
Hej Wind

Hvorfor nyt, hvad mener du der er galt med Protel ?

Re: Erstatning for Protel99?
Jeg har aldrig sagt at der var noget galt med Protel, men det er vel iorden
at udvide sin horisont hvis muligheden byder sig.

Havde selv kigget lidt på gratis udgaven af WinQcad, men begrænsningen på
250 pins er nok for lidt.

Det var også mere et rent hypotetisk spørgsmål....kunne jo være der sad
nogen med en god ide.

Wind

Re: Erstatning for Protel99?

Hvorfor grat is ?

Bo //

Re: Erstatning for Protel99?

Hvis du kan finde noget, der er gratis, er det garanteret ikke nær
så godt som det du har.

Ivar Magnusson

--
Bruger du  Outlook Express?
Se her, hvad den gratis MesNews kan:

Næe - jeg har kigget en del. Men har nu bidt i det (meget) sure æble og købt
en Orcad.
Men jeg tror jeg ville tjekke toppen af
http://sourceforge.net/search/?type_of_search=soft&type_of_search=soft&words=PCB+layout
ud, hvis jeg stadig kiggede. Der er af og til nogle af open source
projekterne der styrer (Notepad++ ;-) - og dem der gør bliver i reglen kun
bedre og bedre! :-)

Mvh.
 Anders

Re: Erstatning for Protel99?

surt ?

-skal jeg hjælpe dig igang ? (mange års erfaring...)

Bo //

Re: Erstatning for Protel99?

Tja, det var nu mest udskrivningen jeg tænkte på. Det er ikke just
hobby-priser. Selv ikke den lille version jeg har fået fat i ;-)

Ja, det ved jeg :-) Tak for tilbuddet!
Kan være jeg skulle tage mod tilbuddet engang. Har faktisk ikke engang haft
tid til at installere det endnu, men har leget lidt på arbejdet. Håber dog
lige at få tid til at øve lidt i min ferie uge 17 (hvor jeg iøvrigt er i
Århus! :-)

Mvh.
 Anders

Re: Erstatning for Protel99?

Du sender en mail til mig på bo-at-sarek-dot-dk med et telfonnummer, så
kontakter jeg dig i kommende uge...

Bo //

Re: Erstatning for Protel99?
Kig på freepcb det ser ret godt ud