Erstatning for MC34072

Jeg har sådan et par stykker der er defekte, nogen der ved om der er
en anden opamp der kan erstatte den.

Eller hvis der er nogen der kender et sted hvor den stadigvæk kan
købes, hos RS står den som udgået produkt og kun i smd men jeg skulle
gerne have dem i 8 pin dil leaded...

På forhånd tak

Henrik

Re: Erstatning for MC34072

Gratis samples:

http://www.onsemi.com/site/products/searchresults/0,4533,,00.html?searchString=mc34072

--
mvh/rg. Christian
"Our enemies are innovative and resourceful, and so are we. They never stop

Så vidt jeg husker, så er den 100% identisk med TL072, der er en standard
lagervare alle steder hvor de handler med elektronik.
Koster omkring 2-5 kr./stk.

Mvh Hauge

Site Timeline