Erstatning for IRFP350

Hej, nogen der kan anbefale en erstatning for National rectifiers  IRFP350 ,
helst en som evt er billigere men har nogenlunde samme egenskaber.

/J

Re: Erstatning for IRFP350
I flg. min databok er dett en P-kanal  mosfet
400 V ,16 A ,180 W.
Oppgitte erstatninger er :Buz 323 ;2SK 559 ,
2 SK 788 ,2SK 899

Lykke til !

,

Re: Erstatning for IRFP350

Tak for data edv, den virker fint i stedet for, nu står jeg så og skal bruge
endnu en erstatning for en ur-tids komponent :)

IFI614G hedder den, en noget mindre NFET, kan du også slå den op for mig
tak?

/J

Re: Erstatning for IRFP350

nyhedsmeddelelse:bpbm75$25b$ snipped-for-privacy@sunsite.dk...
bruge
mig

Når man rækker Fanden lillefingeren :o)))

Re: Erstatning for IRFP350

Hæhæ
/J

Re: Erstatning for IRFP350

Møhøh?

IRFP350 er da ikke dyr. 60.- for en halvleder med de data er da ikke
uhørt?
--
Ole Geisler, fejlfinder af Guds naade