erstatning for en 470 pf keramisk kondensator & BS170 transistor

Brinck's elektronik havde ikke en 740 pf som jeg skal bruge til at fortælle
mit fjernsyn at der skal være farve på min pc->s->video->Scart fjernsyn
tilslutning [http://www.geo.gr/geo-tech/scart_connector.htm ] som pt. er
sort/hvid

Brinck's elektronik havde heller ikke en  BS170/BS107 som jeg skal bruge til
at enable min DV-IN på videokameraet
[http://lea.hamradio.si/~s51kq/LANC-KQ.GIF ] /
[http://lea.hamradio.si/~s51kq/DV-IN.HTM ],
hvad gør en klog?

Er der mon nogle alternativer til sådan nogle?

Re: erstatning for en 470 pf keramisk kondensator & BS170 transistor

fortælle
til

istedet for en BS170 kan du ifølge min databog, bruge en BST70 eller en
2SK422/2SK423

Re: erstatning for en 470 pf keramisk kondensator & BS170 transistor

Er det en databog der evt. er online, så jeg en anden gang kan hitte ud af
det?
/Johnny

Re: erstatning for en 470 pf keramisk kondensator & BS170 transistor

Hej Johhny.

Nej Den er vist ikke online.

Sidder på et elektronik-værksted, så har et hav af opslagsværker til hjælp

Re: erstatning for en 470 pf keramisk kondensator & BS170 transistor

Du spurgte forhåbentlig efter 470pF ? eller kan jeg godt forstå de ikke
havde den :-)

--
/carsten

Re: erstatning for en 470 pf keramisk kondensator & BS170 transistor

Ja det gjorde jeg, det blev jeg nødt til idet jeg er total newbie til
elektronik

Re: erstatning for en 470 pf keramisk kondensator & BS170 transistor

Gad vide om de har drukket af natpotten derinde? Jeg har da købt BS170
hos dem adskillige gange i tidens løb, og mig bekendt er de da ikke
udgået for nylig.
Men så prøv Åge Nielsens eftf. henne ved søerne. Jeg mener han også
har dem.

M.v.h. Mikael

Re: erstatning for en 470 pf keramisk kondensator & BS170 transistor

til

Det er vist mig der er uheldig, idet de ikke kunne hjælpe mig med de 2
dimser, men jeg vil prøve igen i dag!

Re: erstatning for en 470 pf keramisk kondensator & BS170 transistor
Hej!

Jeg har BS170 liggende og jeg kan sikkert også finde en 470pF kondensator et
sted. Du kan hverve disse sager kvit og frit hos mig i Birkerød, eller evt. via
post.

E-mail mig :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

OBS: Der kan max. attaches 20kb i e-mails til mig, ellers bouncer de.

Re: erstatning for en 470 pf keramisk kondensator & BS170 transistor

et
evt. via

Tak,  men nej tak, jeg var hos brinck igen med flere komponenter der kunne
erstatte de andre og de kunne leverer varen.

Foruden  er jeg selv i Brøndby, en bid vej....
/Johnny

Site Timeline