erstatning for buh1015hi

Jeg har et 32" dantax 100 Hz hvor bu'en er brændt af
Det er en
ST Morocco
BUH1015HI

Hvor kan jeg købe sådan en eller kan en 508'er bruges som erstatning.
Eller andre ideer til erstatning.

Mvh
Lars

Re: erstatning for buh1015hi
Hej Lars,

Check det selv på:
<URL:http://www.alldatasheet.co.kr/datasheet -
pdf/view/STMICROELECTRONICS/BUH1015.html>

(Og du kan jo evt. vurdere, ud fra apparatets konstruktion, hvorvidt der er
brug for en 700V transistor eller om mindre kan gøre det).

--
Venlig hilsen,
Søren

Takker
Det så ud til at 508'eren kunne bruges som en erstatning
Så den satte jeg i
Det virker også men nu er der fejl på billedet.
Det krymper sammen på midten og vil ikke skiftye til 16:9 format
Det ser ud til at det er en tda8351 som der er gået i stykker.

Men sådan en kan jeg heller ikke lige hitte et sted hvor jeg kan købe den.

Nogen gode ideer

Mvh
Lars

Re: erstatning for buh1015hi
Hej Lars,

Prøv at spørge i markedsgruppen. Jeg roder ikke selv med TV-rep. hvis jeg
overhovedet kan blive fri, men jeg vil tro at fx. Ole G. kan skaffe dig den
kreds.

--
Venlig hilsen,
Søren