erstatning for bcy59?

Jeg har en beskrivelse af et kredsløb der benytter en bcy59/IX .... Dette
produkt laves ikke mere hos philips. Hvad kan jeg erstatte den med?

Hilsen Heine

Re: erstatning for bcy59?

Det gør en BCY59-10. (Koster 10 kr)

Mvh. Michael H. Madsen

Re: erstatning for bcy59?

Dette
På Philips hjemmeside står det som om BCY59 slet ikke laves mere. Nåmen,
hvis den gør, så har jeg ikke lige kunnet finde en dansk forhandler (i hvert
fald ikke i nogen online-kataloger). Hvem sælger den?

Hilsen Heine

Re: erstatning for bcy59?
hvert

Det gør ASWO, hvis altså man har firma, de har 5 på lager. Nok også de
sidste.

Michael.

Re: erstatning for bcy59?

Sorry, alt det bøvl for at finde en speciel transistor, når BC547 åbenbart
fint kan erstatte den i mit kredsløb.

Hilsen Heine

Re: erstatning for bcy59?

Helt ok. :-)