Erfaringer med hjemme alarmer (Falck /G4S)

Hej NG,

Jeg ved ikke helt, hvor denne skal placeres, så derfor X-tråd.

Vi overvejer at installere alarmanlæg i vores bolig samt firma ved
privatadressen. Så vidt jeg kan se er Falck ret nye på markedet  -
ihvertfald under eget navn - så kan nogen evt. bidrage med erfaringer og
oplevelser, som kunne hjælpe os ved valg af leverandør ville det være meget
velkomment.

Vi har blot brug for et relativt simpelt anlæg med 2 zoner eller delvis
indkobling, ir og dør-sensorer og troværdig vægterservice uden for lang
ventetid.

På forhånd tak.

Jens

Re: Erfaringer med hjemme alarmer (Falck /G4S)

Så har du ikke fulgt med i alarmer...

Det startede med lidt nattevagter i sverige i 1930'erne, og senere er
det vokset. i 1972 kom det til at hedde sekuritas. Så vidt jeg husker
har Danskiring osse været indblandet i det, og senere er det kommet ind
under falck. I nyere tid hedder det g4s.

Bo //

Re: Erfaringer med hjemme alarmer (Falck /G4S)

Jo, jeg er vist godt nok med et stykke af vejen. Sekuritas og senere G4  -
men nu sælger Falck også alarmer under eget navn http://alarm.falck.dk/
hvilket vistnok er ret nyt.

Jens

Site Timeline